A C A P  T A R A B A S @acaptarabas

acaptarabas

A C A P T A R A B A S Open paid review murr2 Bernyanyi sekadar hobi 🙆🏻‍♂️ #selamattinggalcinta #disebaliktawaku #ternyatamimpi

  • 100 posts
  • 15.4K followers
  • 4.7K following

A C A P T A R A B A S (@acaptarabas) Recent Photos and Videos

  • Selamat tgh hari. Jom lunch🍹
  • Selamat tgh hari. Jom lunch🍹
  • 1260 14 20 hours ago
  • Bismillahirrahmanirrahim... Kepada yang layan lagu jiwang tu, ha ni dia acap payung sikit SELAMAT TINGGAL CINTA yg in sha Allah tak lama lagi akan acap usahakan untuk official kan lagu ni. So harap korang sudi support dan suka lagu ni ye. Terima kasih kepada yang selalu ada dengan acap. #acapsayangsemua
.
.
.
#selamattinggalcinta
#acaptarabas 
@mijieariffin 
@bcmusicnusantara
  • Bismillahirrahmanirrahim... Kepada yang layan lagu jiwang tu, ha ni dia acap payung sikit SELAMAT TINGGAL CINTA yg in sha Allah tak lama lagi akan acap usahakan untuk official kan lagu ni. So harap korang sudi support dan suka lagu ni ye. Terima kasih kepada yang selalu ada dengan acap. #acapsayangsemua . . . #selamattinggalcinta #acaptarabas @mijieariffin @bcmusicnusantara
  • 1431 63 2 days ago
  • Jom tengok wayang geng? Paper roger
  • Jom tengok wayang geng? Paper roger
  • 1185 14 3 days ago
  • Gambar ic 🥳
  • Gambar ic 🥳
  • 1531 23 1 week ago
  • Nampak budak2? Hahaha. Rahsia acap adalah, chill ja geng. Kalau ada masalah jgn tunjuk sgt. Rilek ja senyum selalu. Barulah happy🤧🤪 @hilal_fitri tq gambor
  • Nampak budak2? Hahaha. Rahsia acap adalah, chill ja geng. Kalau ada masalah jgn tunjuk sgt. Rilek ja senyum selalu. Barulah happy🤧🤪 @hilal_fitri tq gambor
  • 1312 18 3 weeks ago
  • Satu ja aku nak cakap, jauh mana pon kita aku tetap kenang jasa hampa semua. Ribuan terima kasih kepada @nabila_wanpa tanpa awak tak sampai acap kt sana. Tambah2 @_ariefhakim_ yg sudi pick up kami kt KL.
.
.
Tak kurang jugak lah sahabat aku dari jauh si @rofandi06 ni. Kenal punya lama almost 4 years dh wey tp baru buleh jumpa tahun ni hahaha. Yang paling aku sgt2 hargai adalah si boroi @hilal_fitri ni lah. Sanggup cuti kerja teman aku p sana.
.
.
Tak lupa jgk akk @_aziraariffin sudi belanja makan semua. Tq so much geng! Aku dh rindu ampa weyh. Nnt ada rezeki jodoh smua kita jumpa lagi nah! Sebak aku taip ni. Tapi xpelah. Yg bertemu kan berpisah. Goodluck geng🙏🏻💪🏼
.
.
#icsyvmy #icsyv2 @ntv7malaysia @senangterhibur @icanseeyourvoice_my
  • Satu ja aku nak cakap, jauh mana pon kita aku tetap kenang jasa hampa semua. Ribuan terima kasih kepada @nabila_wanpa tanpa awak tak sampai acap kt sana. Tambah2 @_ariefhakim_ yg sudi pick up kami kt KL. . . Tak kurang jugak lah sahabat aku dari jauh si @rofandi06 ni. Kenal punya lama almost 4 years dh wey tp baru buleh jumpa tahun ni hahaha. Yang paling aku sgt2 hargai adalah si boroi @hilal_fitri ni lah. Sanggup cuti kerja teman aku p sana. . . Tak lupa jgk akk @_aziraariffin sudi belanja makan semua. Tq so much geng! Aku dh rindu ampa weyh. Nnt ada rezeki jodoh smua kita jumpa lagi nah! Sebak aku taip ni. Tapi xpelah. Yg bertemu kan berpisah. Goodluck geng🙏🏻💪🏼 . . #icsyvmy #icsyv2 @ntv7malaysia @senangterhibur @icanseeyourvoice_my
  • 2301 92 1 month ago
  • Morning work. Mata tengok apa taktau😅
  • Morning work. Mata tengok apa taktau😅
  • 1522 20 1 month ago
  • Dh ada misai pon mcm umoq belom ambik SPM😩 nak buat macam mana janggut tak mau tumbuh😭
  • Dh ada misai pon mcm umoq belom ambik SPM😩 nak buat macam mana janggut tak mau tumbuh😭
  • 1449 21 1 month ago