Browse Instagram content with Pikram.com

Schemarea Studio

Instagram photos and videos at Schemarea Studio

In love with their magic hands @benitaa96 & @cindygiovanny ✨
.
.
.
Sunday shoot at @schemarea
14 more days to #GeraldDellaWedding 😱🥰
URBAN FLORA - between flowers and beyond
Featuring @gelangelicca & @nicolesmakeup_ .
Brushed by herself @gelangelicca 
Hairdo by @vmakeupartistry 
Flower arrangement by @givasae 
Studio at @schemarea 
Photo & Concept by yourstruly @productionbycyan 
Thanks @hakaphoto for DI mentor ♥️♥️
Stay tune for @nicolesmakeup_ Beauty picture 🥰
.
.
#beautyphotography #beautyshoot
How does a moment last forever?
.
.
.
.
Brush & hairdo : @makeupbynovastarry
Dress : @barliasmara.id @barliasmara 
Shoes : @marryme_id 
Earring : @tea_label 
Captured by : @gdewiraphoto
#SolemnlySwear
Latest work for @forskinssake —
MUA: @vaneshayu
Studio: @schemarea
playing dress up
👋🏼👋🏼
2019, semoga tempat kita berjumpa gak lagi hanya di dalam doa dan puisi
Sebuah usaha agar diakui menjadi influencer.

#mantap #model #menarik #hiyahiyahiya
@titantyra for @remington.id. Project managed by @adithiaadandi and @cfrdricaroline. MUA and hairstyling by @picaleva. Wardrobe and styling by @mrasep. Assisted by @joshuarsn23
Dari kecil sampe SMA suka dikata-katain pesek dari yang bercanda sampe yang agak “maksa” ngatainnya, sampe sekarangpun masih sih cuma gak sesering dulu krn skrng udah banyak kali ya yg bikin awareness tentang body shaming jadi makin sadar org😂
.
Dulupun kepikiran “kalo ditarik dikit idungnya, di angkat sana angkat sini operasi jadi cantik kali ya” sambil ngaca di cermin.
.
Tapi skrng udh makin gede makin teredukasi buat mencintai diri sendiri dan fokus ke hal-hal kelebihan kaya secara fisik orang sering bilang alisnya bagus ya udah kebentuk gitu, trus liat foto ini gemes sama bulu mata walaupun gak lentik banget tapi gemes aja HAHA
.
Jadi ayo kita belajar sama-sama gak cepet komenin fisik orang dan selalu mensyukuri dan merawat apa yg udh diberikan, saling bantu ingetin ya!
Look in the mirror..
That’s your competition
.
.
Scraft : @zaco.id_
.
📸 : @ravirgi
💄 : @fimasiregar
Being pregnant means everyday is another day closer to meeting the other love of my life 👶🏻
Pregnancy is the only time in life when you’ll fall in love with someone you haven’t met 💕 @rexsugianto #RexOneStory #36weekspregnant #maternityphotography #maternityshoot •
•
•
Captured by @ferysaputraphoto 
Make up by @reginameigina 
Hairstylish by @vinchenaysahairdo 
Robe by @gingerolive.co 
Bouquet @flowerstory.co 
Studio @schemarea
•• kate middleton & prince william basis west jekarda 🤗😝 // thankyou so much:
📷 @sgh90 & asisten slash calon istri yg cantik menawan @gloryviola //💄 by ibu peri @switha_playsmakeup 🙆🏻‍♀️ by @revalhairstylist #finallySYANDHIKA
There are ways to be beautiful, which aren’t related to your appearance🌷
;
(visual) sisters ✨
puti puti melati cr: @_alyshawang